A.Sikelianos

“Χρήση του ανοικτού λογισμικού Qgis ως εκπαιδευτικό εργαλείο για το φαινόμενο του σεισμού”


Alex Angelou

“Gtk3 Python Workshop”


Alexander Sander

“Public Money? Public Code! during Corona - What role did Free Software play during the crisis”


Alexandros Kanterakis

“Good practices in using open source tools for reproducible science”


Alexandros Malathounis

“Οι Επιπτώσεις του COVID-19 στον Κυβερνοχώρο”


Andreas Kontogiannis

“A Personalized Artificial-Intelligence-enabled Method for Efficient Research in Ethnopharmacology”


Antony Chazapis

“H3: An embedded object store”


ATHANASIOS DIMOU

“Χρήση λογισμικού εφαρμογής ανοικτού κώδικα Γεωπληροφορικής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Δύο μελέτες περίπτωσης ενδοσχολικής και εξωσχολικής δραστηριότητας.” | “Χρήση του ανοικτού λογισμικού Qgis ως εκπαιδευτικό εργαλείο για το φαινόμενο του σεισμού” | “ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ QGIS”


Christos Karamolegkos

“Εμπειρίες εγκατάστασης self-hosted matrix/jitsi”


Dashamir Hoxha

“Virtual Computer Lab”


Dimitrios Platis

“Using open source paradigms to teach system development”


Dimitrios Tzimas

“Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας”


Diomidis Spinellis

“Epidose: Exposure notification for all”


Eleni Maria Stea

“About OpenGL and Vulkan Interoperability on Linux”


Emmanouil Skondras

“Monitoring Diabetes using Internet of Things (IoT) Devices and 5G Wireless Network Infrastructures”


Evangelos Axiotis

“A Personalized Artificial-Intelligence-enabled Method for Efficient Research in Ethnopharmacology”


Evangelos Tsavalopoulos

“The Open Source Strategy of the European Commission”


George Mamidakis

“Ώστε τα Windows XP έγιναν open source. Τί σημαίνει αυτό;”


George Zaronikas

“How to get started with open source software and communities”


Harris Georgiou

“Sequoia: Building a compiler/interpreter for an SQL-like data analytics language using Python”


Italo Vignoli

“LibreOffice 10th Anniversary: the many faces of a global FOSS community”


John Tsiombikas

“xlivebg: live wallpapers for the X window system”


Kosmas Pinitas

“ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΡΕΝΟ!”


Kostas Tsampazis

“Deepbots: An easy-to-use Deep Reinforcement Learning framework for robotics”


Leandros Maglaras

“Cybersecurity and Digital Transformation”


Manos Kirtas

“Deepbots: An easy-to-use Deep Reinforcement Learning framework for robotics”


Maria Botsiou

“Utilising the Free and Open-Source QGIS Software as an educational tool for the Precision Agriculture course”


Maria Souvalioti

“A Case of Migrating to an SDDC Based on Open Source”


Panayotis Katsaloulis

“CrossMobile: a framework to create Native Mobile and Desktop applications”


Panos Kalorogiannis

“Οι Επιπτώσεις του COVID-19 στον Κυβερνοχώρο”


Paula Grzegorzewska

“Give Open Source the weight it deserves in public policy”


Polyneikis Strongylis

“pyHAM: SymPy extension module for nonlinear equations”


Redon Skikuli

“Small & medium business moving away from big tech – easily!”


Sivan Pätsch

“Give Open Source the weight it deserves in public policy”


Sociality Coop

“Synergy, an open source DLT financial toolkit for Cooperatives”


Stavros Niafas

“Photography style analysis using Machine Learning”


Thanos Korakas

“Καλές συνήθειες προγραμματισμού”


Thanos Nokas

“Καλές συνήθειες προγραμματισμού”


Vissarion Fisikopoulos

“How to get started with open source software and communities”


Vitori Dimitra - Theopoula

“Χρήση του ανοικτού λογισμικού Qgis ως εκπαιδευτικό εργαλείο για το φαινόμενο του σεισμού”


Vlad Bakhtyurin

“ONLYOFFICE Workspace in education”


ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

“ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΡΕΝΟ!”


Βασιλική Μανέτα - Vasiliki Maneta

“Χρήση λογισμικού εφαρμογής ανοικτού κώδικα Γεωπληροφορικής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Δύο μελέτες περίπτωσης ενδοσχολικής και εξωσχολικής δραστηριότητας.”


Γεώργιος Αθανασάκης - Georgios Athanasakis

“Χρήση λογισμικού εφαρμογής ανοικτού κώδικα Γεωπληροφορικής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Δύο μελέτες περίπτωσης ενδοσχολικής και εξωσχολικής δραστηριότητας.”


Γιάννης Φαρσάρης

“Το δημιουργικό "hacking" στην Τέχνη”


Δημήτρης Ζιούζιος

“Εκπαιδευτικό Ρομπότ με ενσυναίσθηση” | “Αξιοποίηση των Πραγμάτων του Διαδικτύου (IoT) για την διαχείριση των απορριμάτων. Το SmartBin project”


Δημήτρης Ντούλας

“Radio Frequency Hacking”


ΕΥΘΥΜΙΑ ΝΟΥΣΗ

“Χρήση λογισμικού εφαρμογής ανοικτού κώδικα Γεωπληροφορικής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Δύο μελέτες περίπτωσης ενδοσχολικής και εξωσχολικής δραστηριότητας.”


Ευστάθιος Ιωσηφίδης

“GNU Health: Κανείς δεν πρέπει να αρρωστήσει ή να πεθάνει επειδή είναι φτωχός ή επειδή δεν έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας όταν το χρειάζεται.”


Μαρδίρης Θοδωρής

“Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας”


ΜΠΕΛΕΓΡΑΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

“ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΡΕΝΟ!”


Οργανισμός Ανοιχτων Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ

“Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση”


ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

“Ηλεκτρονική Υγεία (e-health) στην Καθημερινότητα Ασθενών με Νόσο Alzheimer και των Φροντιστών τους.”